Przejdź do głównej treści Przejdź do wyszukiwarki

INFORMACJA PREZYDENTA MIASTA TOMASZOWA MAZOWIECKIEGO w sprawie dodatku osłonowego

Utworzono dnia 12.01.2022

Szczegółowe informacje w sprawie wypłaty dodatku osłonowego, zgodnie z przepisami ustawy
o dodatku osłonowym można uzyskać telefonicznie w Urzędzie Miasta w Tomaszowie Mazowieckim pod numerami telefonu 44 726 25 49, 798 781 134 lub 605 335 693 oraz w ramach infolinii ogólnopolskiej pod numerem telefonu: 22 369 1444.

Wnioski o wypłatę dodatku osłonowego można składać:

W formie elektronicznej za pomocą platformy ePUAP: (adres skrzynki podawczej: /wln5m2j74x/skrytka).

Osobiście od 12 stycznia 2022 roku, w punktach obsługi zlokalizowanych w obiektach:

  • Straży Miejskiej, Plac Kościuszki 24 w godzinach 9:00 – 17:00;
  • Informacji Turystycznej, Plac Kościuszki 29 w godz. 8:00 – 15:30;
  • Miejskiego Centrum Kultury w Tomaszowie Mazowieckim, Plac Kościuszki 18 w godz.8:00 – 15:30;
  • MOPS w Tomaszowie Mazowieckim, ul. Cekanowska 5 w godz. 7:30 – 15:30. 

Wniosek o wypłatę dodatku osłonowego do pobrania pod adresem: https://www.tomaszow-maz.pl/info-dodatek-oslonowy.

We wszystkich punktach obsługi istnieje dodatkowo możliwość złożenia wniosku o wpis do Centralnej Ewidencji Emisyjności Budynków, który uprawnia wnioskodawcę do uzyskania zwiększonego dodatku osłonowego.

Szczegółowe informacje dotyczące zasad złożenia deklaracji (wniosku) w Centralnej Ewidencji Emisyjności Budynków można uzyskać pod adresem https://www.tomaszow-maz.pl/aktualnosci/zloz-deklaracje-w-centralnej-ewidencji-emisyjnosci-budynkow-/.

Wpisu do Centralnej Ewidencji Emisyjności Budynków, każda osoba może również dokonać na stronie internetowej: https://www.gunb.gov.pl/strona/centralna-ewidencja-emisyjnosci-budynkow.